Ο Ken Leung σχετικά με την Απόφαση του Έρικ στον τελικό του Industry Season-2

Ο Ken Leung σχετικά με την Απόφαση του Έρικ στον τελικό του Industry Season-2

Φωτογραφία: Nick Strasburg/HBO

Ακολουθούν spoilers για το «Jerusalem», το φινάλε της δεύτερης σεζόν Βιομηχανία.

Αφού ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος ΒιομηχανίαΤη δεύτερη σεζόν του αγνοούμενου από τους προστατευόμενους του, ο κάποτε μπαμπάς του CPS, ο Έρικ, χρησιμοποίησε το φινάλε της δεύτερης σεζόν για να πάρει πίσω τη θέση του ελέγχου και οδήγησε αμέσως αυτή τη θέση σκληρά και γρήγορα. “Ιερουσαλήμ” φλερτάρει συνεχώς με την επαναφορά του τραπεζιού, κάνοντας πρώτα το κοινό να πιστεύει ότι ο Harper, ο Eric, το DVD και ο Rishi θα μπορούσαν να τραβήξουν έναν Sterling Cooper Draper Pryce, μετά μεταβαίνοντας σε ένα διπλό έργο Harper-Eric όπου το DVD και ο Rishi φαίνονται υπό εξαφάνιση, πριν τελειώσει με μια τελευταία στροφή. όταν ο Έρικ σώζει τη Ρίσι και απολύεται η Χάρπερ λόγω έλλειψης πτυχίου κολεγίου — ένα όπλο του Τσέχοφ που ήταν στο τραπέζι από το πρώτο επεισόδιο της σειράς. Μετά από μια σεζόν χαμηλών, ο Έρικ τελειώνει σε υψηλό.

Ή μήπως αυτός; Ο τρόπος με τον οποίο παίζει το πυροβολισμό δεν μοιάζει με νίκη του Έρικ. «Το κάνω αυτό για σένα», λέει στη Χάρπερ καθώς κατεβαίνουν από το ασανσέρ και για μια φορά σε αυτήν την εκπομπή κάποιος φαίνεται ότι το εννοεί. Οι θεατές δεν τον βλέπουν να επιλέγει να κόψει τη Χάρπερ, αλλά η τελευταία άμεση αλληλεπίδραση που βλέπουμε μεταξύ των δύο είναι όταν η Χάρπερ τον αποκαλεί “μπαμπά” στο τηλέφωνο για να μην ενημερώσει τον Ρίσι για το γεγονός ότι τηλεφωνεί ο Έρικ. Ειδικά στο τέλος μιας σεζόν που έβαλε στο προσκήνιο την ιδιωτική ζωή του Έρικ, είναι πιθανό να ήταν το κάνει για την Χάρπερ.

Ο Ken Leung, που υποδύεται τον Eric, σίγουρα το πιστεύει. «Στο τέλος κάνει αυτό το προστατευτικό πράγμα», είπε στο Vulture. «Δεν φαίνεται προστατευτικό, αλλά είναι». Σε μια προσπάθεια να επεξεργαστεί μια σεζόν με συνεχώς μεταβαλλόμενη δυναμική, ο Vulture συνάντησε τον ηθοποιό για να μιλήσει για την εσωτερική ζωή του Έρικ, την αξία του μωβ φούτερ του vs. το ρόπαλο του μπέιζμπολ και πώς ήταν τα γυρίσματα του επερχόμενου Netflix Avatar Ο Τελευταίος Μαχητής του Ανέμου σειρά ζωντανής δράσης, στην οποία ο Leung υποδύεται τον Zhao.

Κόνραντ Κέι και Μίκυ Ντάουν είπαν ότι δεν έγραψαν αρκετά για σένα την πρώτη σεζόν. Πώς άλλαξε η σχέση σας με τον Έρικ κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν στην οποία ο χαρακτήρας σας γράφτηκε με περισσότερη πρόθεση;
Η πρώτη σεζόν ήταν μια εισαγωγή — όχι μόνο για το κοινό, αλλά και για εμάς. Ο Έρικ ήταν ένα τολμηρό χρώμα. Με τη δεύτερη σεζόν, πήγαμε από κάτω. Αρχίσαμε να συναντάμε αυτούς τους χαρακτήρες ως ανθρώπους που δεν είναι “αυτό το χρώμα” ή “αυτό το χρώμα”, αλλά είναι ένα μείγμα πολλών διαφορετικών πραγμάτων. Είναι μετά το lockdown. Ο Έρικ δεν εργαζόταν από το σπίτι και οι αριθμοί του αντικατοπτρίζουν αυτό. Δεν είναι πλέον αυτό το τολμηρό χρώμα. βρίσκεται σε αυτό το ενδιάμεσο μέρος, προσπαθώντας να ξαναβρεί τον δρόμο του προς την εξοχή.

Ήταν διασκεδαστικό να παίζουμε μόνο επειδή είχαμε την πρώτη βάση του τολμηρού χρώματος. Δεν μπορείς να μπεις κάτω από κάτι που δεν χτίζεις, οπότε η κατασκευή των θεμελιωδών στοιχείων ήταν εξαιρετική. Οι δύο εποχές είναι τόσο διαφορετικές και εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς στην αφήγηση.

Το πιο τολμηρό χρώμα στον Έρικ είναι συχνά ο θυμός. Πώς προσεγγίζετε τις θυμωμένες σκηνές του Έρικ;
Δεν έχω συνολικό σχέδιο. Παίρνετε μια σκηνή και, για εκείνη τη στιγμή, αυτή η σκηνή είναι ολόκληρος ο κόσμος σας. Επί Βιομηχανία, ήμασταν καλοί στο να δοκιμάζουμε διαφορετικά πράγματα. Αυτοσχεδιάζαμε και λέγαμε «Τι είναι διασκεδαστικό να δοκιμάσεις;» Θυμάμαι την περασμένη σεζόν, ένα μεγάλο ερώτημα ήταν,Τι είπες στη γυναίκα του Φελίμ;» Ήταν τόσο δύσκολο να απαντηθεί για εντελώς αόρατους λόγους. Είναι λόγω του τρόπου με τον οποίο παίζουμε: Μερικές φορές έλεγα, «Ξέρεις τι, νομίζω ότι το είπα αυτό», και έπαιζα εκείνο, μερικές φορές το άλλαζα και την επόμενη εκδοχή θα έλεγα, « Ξέρεις τι, δεν θυμάμαι». Αυτό που είναι υπέροχο σε αυτό είναι ότι δημιουργεί αυτό το layering. Ακόμα κι αν παίζω το take οπότε δεν θυμάμαι, έχω ήδη παίξει ένα take όπου είπα ένα συγκεκριμένο πράγμα, ένα κομμάτι από αυτό είναι εκεί μέσα.

Όταν ο Έρικ αποκαλύπτει ότι απέλυσε τη Χάρπερ, εμείς ως κοινό δεν μπορούμε να τον δούμε να κάνει αυτή την επιλογή. Όταν η στιγμή της απόφασης δεν είναι εκεί, πώς προσεγγίζετε τη δράση γύρω από αυτήν;
Για εκείνη τη σκηνή, παρόλο που δεν με βλέπεις να κάνω αυτή την επιλογή, βλέπεις πώς νιώθω γι’ αυτό. Από αυτό μπορείτε να κατανοήσετε την επιλογή. Στο ασανσέρ, πριν βγουν, λέει «το κάνω για σένα». Στο μυαλό του δεν το βλέπει σαν πυροβολισμό, το βλέπει σαν να τη σώζει… από φυλακήενδεχομένως.

Ο τρόπος που γίνονται οι καλές παραστάσεις είναι ότι το κοινό παίζει ρόλο. Σας δίνουμε αυτά τα συγκεκριμένα κομμάτια και στη συνέχεια παρέχετε το δικό σας κομμάτι. Αυτό το κάνει κάτι αμφίδρομο. Δεν σου δείχνω κάτι και κάθεσαι πίσω σταυρώνοντας τα χέρια σου. Μαζί φτιάχνουμε την ιστορία.

Πώς άλλαξε η αντίληψή σας για τη σχέση του Έρικ με την επιτυχία κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν;
Ο Έρικ είναι ένας clawer και είναι δημιουργός της δικής του πραγματικότητας. Η δύναμή του προέρχεται από το να λέει: «Έτσι είναι γιατί λέω ότι είναι έτσι». Το χάνει στη δεύτερη σεζόν. Μόλις έχασε τον μέντορά του που τον ενέπνευσε να έχει αυτή τη νοοτροπία «δημιουργού πραγματικότητας». Κομμάτια πέφτουν μακριά. Είναι σαν, Πώς μπορώ να επιστρέψω στο πράγμα που κάνω; Η επιτυχία έχει να κάνει με την επιβίωση.

Υπάρχει μια πολύ χαρακτηριστική στιγμή για μένα προσωπικά όταν ο Έρικ μπαίνει στο ασανσέρ και υπάρχει η Χάρπερ και το DVD. Δεν νομίζω ότι είναι προφανές για το κοινό, αλλά μόλις επέστρεψε από τη θεραπεία. Δεν χρειάζεται να μπει σε αυτό το ασανσέρ, προφανώς είναι σε κατάσταση, αλλά το κάνει. Μπαίνει με τα χάλια του και την ακαταστασία του. Καταρρέει και όμως λέει: Όχι, γάμα, πρέπει να πάρω το ασανσέρ. Είναι χαλασμένος, αλλά εξακολουθεί να προσπαθεί να σταθεί στο ύψος του.

Ενα πράγμα Βιομηχανία ενδιαφέρεται, αλλά με το οποίο ο Έρικ δεν είχε εμπλακεί μέχρι αυτή τη σεζόν, όταν απατούσε τη γυναίκα του με την πρώην κοπέλα του Χόλι, είναι σεξ. Τι μάθατε για τον Έρικ μέσα από αυτό το νέο πλαίσιο;
Η Χόλι αντιπροσωπεύει τον Έρικ στο απόγειό του, όταν δεν είχε αυτά τα ηλικιακά προβλήματα. Προέρχεται από αυτό το μέρος που θέλεις να πάρεις λίγο από αυτό το mojo πίσω. Εκείνη, από όλους σε όλη τη σεζόν, τον βλέπει ακόμα ως τον γέρο Έρικ που γνωρίζει. Του δίνει κάτι που δεν του δίνει κανένας άλλος. Το κάνει με τέτοια απόγνωση και ηθική ασάφεια που αποκαλύπτει πόσο χαμένος είναι.

Αποκαλύπτει κάτι για τη σχέση του Έρικ με τον Νιούμαν, τον πρώην μέντορά του;
Με αυτόν τον περίεργο τρόπο, κρατά ένα κομμάτι του. Ο Έρικ συγκινείται τόσο πολύ βλέποντας αυτό το γραφείο να αναπαράγεται που προσπαθεί να τον μυρίσει στο καπέλο. Προσπαθεί να τον κρατήσει στη ζωή.

Το ότι ο Νιούμαν ήταν υποστηρικτής του Τραμπ άλλαξε τον τρόπο που έβλεπες αυτή τη σχέση;
Δεν νομίζω. Η αγάπη του Έρικ για τον Νιούμαν δεν είχε καμία σχέση με τις πολιτικές του πεποιθήσεις. Είναι ένα κομμάτι του. Όταν έχεις χάσει κάποιον, οποιοδήποτε κομμάτι αυτού του ατόμου, δεν το κρίνεις αυτό το κομμάτι. Τυχαίνει να είναι καπέλο MAGA. Ποιός νοιάζεται?

Μία από τις κεντρικές εντάσεις του Βιομηχανία έχει το πιο ποικιλόμορφο καστ από κάθε εκπομπή “μεγάλων επιχειρήσεων”, αλλά οι χαρακτήρες αντιστέκονται στην ιδέα της θετικής εκπροσώπησης.
Παρά τον εαυτό τους, αυτά τα συστήματα τα επηρεάζουν. Το ίδιο το γεγονός ότι ο Έρικ δέχεται τη Χάρπερ για μέντορα είναι επειδή βλέπει κάτι σε αυτήν. Υπάρχει κάτι για τους Ασιάτες και τις μαύρες γυναίκες.

Έχετε ξαναπεί ότι είναι εξίσου περιθωριοποιημένοι.
Δεν ξέρω πού το άκουσα, αλλά κάτι ήταν σωστό. Ασυνείδητα, ίσως, αυτό έπαιξε ρόλο στο να την πάρει υπό την κηδεμονία του. Δεν ξέρω ότι υπάρχει χώρος για τους χαρακτήρες να μιλήσουν ανοιχτά για αυτά τα πράγματα, αλλά παίζει ρόλο στη συμπεριφορά μας.

Όταν Γύπας μίλησε με τον Τζέι Ντυπλάς για τη φετινή σεζόν, αναφέρθηκε Βιομηχανία ως μια βάναυση εμπειρία.
[Laughs.] Αναμφισβήτητα βάναυσο. Μπορώ να δω πώς θα μπορούσε κανείς να το πει αυτό. Δεν το βλέπω έτσι. Όταν παίζω έναν ρόλο, προσπαθώ να μπω σε ένα συγκεκριμένο headspace και προσπαθώ να ζήσω εκεί. Με Βιομηχανία, μας βοήθησε το γεγονός ότι ήμασταν στο Κάρντιφ, το οποίο είναι βιομηχανικό, κρύο, υγρό, συχνά άβολο και βάναυσο. Δεν ήταν βάναυσο με την έννοια του Α, μακάρι να μην ήμουν εδώ. Τροφοδοτήθηκε σε αυτή τη νοοτροπία. Μου αρέσει να είμαι στη ζώνη. Μου αρέσει να προσπαθώ να γίνω νέος άνθρωπος για λίγο και μετά να το αφήνω.

Μιλήσατε πρόσφατα για το πόσο δύσκολο ήταν να παίξετε το Commander Zhao στο νέο Avatar Ο Τελευταίος Μαχητής του Ανέμου σειρές, εν μέρει επειδή δεν ήσουν συνέχεια σε αυτήν.
Ακριβώς! Ήταν θέμα προγραμματισμού, χωρίς δημιουργικούς λόγους. Γυρίστηκε στο Βανκούβερ και ζω στο Μπρούκλιν και έχω ένα αγοράκι, οπότε θα προσπαθούσα να επιστρέφω όσο πιο συχνά γινόταν. Αυτό σήμαινε ότι υπήρχαν στιγμές που πυροβόλησα για δύο ή τρεις ημέρες και μετά έπρεπε να φύγω για πέντε ή έξι μήνες. Ήταν αυτή η πραγματικά ασταθής εμπειρία. Συν τοις άλλοις, έπαιζα έναν χαρακτήρα που, αν δεν προσέξεις, μπορεί πολύ εύκολα να πάψει να είναι άνθρωπος. Δεν είναι γραμμένο ως άτομο.

Είναι καρτούν!
Σωστά, είναι κυριολεκτικά καρτούν. Αλλά δεν φτιάχνουμε καρτούν, οπότε πρέπει να βρείτε το άτομο σε αυτό. Αυτό το έκανε πολύ δύσκολο.

Τι βρήκατε μέσα στον Ζάο;
Βρισκόμαστε σε αυτόν τον φανταστικό κόσμο όπου μπορείτε να σκοτώσετε το φεγγάρι και ο Zhao αισθάνεται ότι υπάρχει μια κοσμική τάξη στην οποία προορίζεται να είναι στην κορυφή. Διάφορα γραφειοκρατικά πράγματα τον έχουν απογοητεύσει, και βρίσκεται σε αυτή τη γωνιά του κόσμου περιμένοντας εκείνη τη στιγμή που, στο μυαλό του, του υποσχέθηκε κοσμικά. Έπειτα, από το πουθενά, ο πρίγκιπας Ζούκο και ο θείος Άιρο εμφανίζονται στο κατώφλι του και είναι σαν Αυτό είναι.

Αυτό που κάνετε είναι να μεταφέρετε τον χαρακτήρα σε ένα συναισθηματικό μέρος που είναι φανταστικό αλλά δεν είναι καρτούν;
Σωστά. Το θέμα για Avatar ήταν, είναι τόσο αγαπημένο. Υπάρχει ένα κομμάτι σου που μοιάζει, Πρέπει να το χρησιμοποιήσω. Πρέπει να ζητήσω από αυτή την τεράστια βάση θαυμαστών να είναι μέρος αυτού. Ας ερευνήσουμε μαζί αυτόν τον χαρακτήρα. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς οι άνθρωποι λαμβάνουν το crossover όπου φέρνουμε κάποια πραγματικότητα.

Φέρνοντάς το πίσω στο Βιομηχανίαείμαι περίεργος: Αν μπορούσατε να κρατήσετε μόνο το ρόπαλο του μπέιζμπολ ή το μωβ φούτερ, ποιο;
Αυτό είναι η ερώτησή σου?

Ναί.
Ρόπαλο του μπέιζμπολ.

Γιατί το ρόπαλο του μπέιζμπολ;
Το ρόπαλο του μπέιζμπολ είναι μια τέλεια μεταφορά για τον Έρικ. Είναι ολόκληρος ο χαρακτήρας σε ένα αντικείμενο. Είναι απειλητικό, είναι τρομακτικό, δεν είναι στη θέση του και όμως μπορεί εύκολα να σπάσει.

Γι’ αυτό διάλεξες το ξύλινο ρόπαλο;
Γι’ αυτό ακριβώς το επέλεξα. Μου δόθηκε μια επιλογή, και ήταν η μόνη ξύλινη. Τα άλλα ήταν από αλουμίνιο. Ένιωσα μια οργανική σχέση με τη νυχτερίδα. Το μωβ φούτερ, νομίζω ότι ο κόσμος το αποδέχτηκε γιατί μοιάζω με ένα μικρό αγόρι από τη μια πλευρά, αλλά από την άλλη, μπορείτε να δείτε ότι είναι ο Eric μέσα του, οπότε αυτό το mash-up ήταν διασκεδαστικό να το παρακολουθήσετε.

Ήταν επίσης τόσο παράταιρο στο πάτωμα των συναλλαγών. Τη στιγμή που χρειαζόταν να είναι πιο εκφοβιστικό, υπήρχε κάτι στην αυτοπεποίθηση να δείχνει παράταιρος που το έκανε πιο τρομακτικό.
Σαν να βάζεις ένα από αυτά τα καπέλα με τη μικρή προπέλα σε ταινία τρόμου. Αυτή η διχοτόμηση ήταν ενδιαφέρουσα για τους ανθρώπους, αλλά το ρόπαλο είναι βαθύτερο.

Αισθανθήκατε έναν συγκεκριμένο φασαρία να περπατάει με το ρόπαλο;
Δεν μπορείς. Παίζεις με αυτό, το αντιμετωπίζεις σαν όπλο και μετά δεν το σκέφτεσαι και απλά το έχεις. Είναι σαν τον σύντροφό σου. Αλλά το θέμα με τη νυχτερίδα είναι, γιατί χρειάζεσαι ένα ρόπαλο εκτός αν νιώθεις ότι απειλείς; Είναι πολύ προφανές όταν το σκέφτεσαι, αλλά ίσως μερικές φορές να μην φαίνεται έτσι λόγω της φασαρίας του. Το σκεπτικό το καλύπτει. Αλλά γιατί χρειάζεστε ένα απειλητικό όπλο εκτός και αν φοβάστε ότι θα σας επιτεθούν; Είναι πολύ αποκαλυπτικό.

Είναι σαν τη φυσική εκδήλωση πολλών από τις ανασφάλειές του και τις δυνάμεις του.
Αλλά είναι μια δυνατή, σκληρή δύναμη. Είναι τρομακτικό πράγμα.

Όταν λες «δυνατή, σκληρή δύναμη», δεν μπορώ παρά να αναρωτιέμαι, Πότε ο Έρικ έχει μια ήρεμη δύναμη; και επιστρέφω ξανά στην τελευταία σκηνή.
Ναι, είναι όταν νοιάζεται για κάποιον, ίσως όχι εντελώς συνειδητά. Όταν νοιάζεται πραγματικά για κάποιον, το βλέπουμε.

Leave a Comment

Your email address will not be published.