Το αφεντικό του PlayStation, Jim Ryan, ζήτησε από την εταιρεία να αναζωογονήσει το ενδιαφέρον για τις Ινδίες

Το αφεντικό του PlayStation, Jim Ryan, ζήτησε από την εταιρεία να αναζωογονήσει το ενδιαφέρον για τις Ινδίες

Για πολλούς οπαδούς του PlayStation, ο πρόεδρος Τζιμ Ράιαν έχει γίνει κακός της παντομίμας. Παρά το γεγονός ότι ανέβηκε στην εταιρική κλίμακα για δεκαετίες και διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην ευρωπαϊκή κυριαρχία της μάρκας, πολλοί αποδίδουν τις πιο πρόσφατες αποτυχίες δημοσίων σχέσεων της εταιρείας απευθείας στον CEO – και πρόσφατα σχόλια για τα δικαιώματα των αμβλώσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν βοήθησαν καθόλου στη βελτίωση της δημόσιας εικόνας του.

Παρ ‘όλα αυτά, αποδεικνύεται ότι ο Ryan μπορεί να έχει μερικές καλές ιδέες. Μιλώντας με Παιχνίδια Industry.biz, ο ευαγγελιστής των Ινδιών Shuhei Yoshida αποκάλυψε ότι ο πρόεδρος εντόπισε τη συντριπτική εστίαση του κατόχου της πλατφόρμας στους τίτλους AAA το 2018 και το 2019 και ανέθεσε στην ομάδα του να κάνει κάτι γι ‘αυτό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα έναν γύρο προσλήψεων –και ο Yoshida άλλαξε ρόλους– καθώς η εταιρεία προσπάθησε να αναζωογονήσει τη σχέση της με indie προγραμματιστές, σύμφωνα με την οδηγία του Ryan.

«Το PlayStation ήταν γνωστό για την προώθηση πολλών indie προγραμματιστών και indie παιχνιδιών», είπε ο Yoshida για τις εμβληματικές πρώτες ημέρες του PS4, όπου ο κάτοχος της πλατφόρμας ήταν ο πρώτος που προώθησε μια επιλογή από τίτλους indie στο Ε3 στάδιο. «Όμως κατά το 2018 και το 2019 η εταιρεία εστίασε περισσότερο στην πλευρά του AAA και ο Jim Ryan ήθελε να το αλλάξει. Ζήτησε από την παγκόσμια ομάδα σχέσεων με τρίτα μέρη να καταστρώσει ένα σχέδιο για να αναζωογονήσει τις προσπάθειες ως PlayStation για να βοηθήσει τους ανεξάρτητους εκδότες και τους ανεξάρτητους προγραμματιστές».

Ο Yoshida θα άλλαζε τελικά ρόλους για να πρωτοστατήσει στις προσπάθειες, όπου ενώθηκε με τον Greg Rice του Double Fine, ο οποίος ουσιαστικά είχε χάσει τη δουλειά του στο στούντιο μετά την εξαγορά της Microsoft. Στη συνέχεια, το ζευγάρι παρουσίασε τα σχέδιά του στην ανώτερη διοίκηση για τη βελτίωση της θέσης του PlayStation μεταξύ των Ινδιών και τελικά έλαβαν την υποστήριξη από την εταιρεία για να εκτελέσουν τα σχέδιά τους.

Ένα πράγμα που ο Yoshida και η ομάδα του εφάρμοσαν αμέσως ήταν η ικανότητα να επιμελούνται το καλύτερο περιεχόμενο και να το παρουσιάζουν στους καταναλωτές. «Υπάρχουν τόσα πολλά indie παιχνίδια που έρχονται στο PlayStation», παρατήρησε ο Yoshida, «που έπρεπε να δείξουμε στους καταναλωτές ποια παιχνίδια έπρεπε να κοιτάξουν. Επίσης, όταν οι προγραμματιστές κάνουν υπέροχα παιχνίδια, μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι προωθούνται.”

Έχουμε δει πολλά παραδείγματα αυτού στο Ιστολόγιο ΥΓ τα τελευταία χρόνια, όπου η Sony θα έχει τακτικά «indie απογεύματα» αφιερωμένα στην προώθηση του μεγαλύτερου και καλύτερου περιεχομένου. Θα υποστηρίξαμε επίσης ότι ο κάτοχος της πλατφόρμας έχει κάνει πολύ καλύτερη δουλειά τον τελευταίο καιρό, φτιάχνοντας το κορυφαίο περιεχόμενο, με τίτλους όπως Sifu και Περιπλανώμενος γίνεται εξαιρετικά δημοφιλής μόνο φέτος – και όλα αυτά χάρη στο στοχευμένο μάρκετινγκ από την ομάδα του Yoshida.

Υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα, όμως. Ο Yoshida παραδέχεται ότι η εταιρεία εξακολουθεί να εργάζεται για να βελτιώσει τα εργαλεία της για να εξορθολογίσει τη διαδικασία υποβολής και να διασφαλίσει ότι όλα Τα παιχνίδια διαφημίζονται επαρκώς – συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν επιλέγονται απαραίτητα από τον κατασκευαστή. Με ισχυρό ανταγωνισμό τόσο από τη Nintendo όσο και από τη Microsoft, θα υποστηρίξαμε ότι το PlayStation δεν είναι πλέον το καλύτερο μέρος για να παίξετε ινδικά – αλλά τα πράγματα έχουν σίγουρα βελτιωθεί από εκεί που ήταν στο τέλος της γενιάς του PS4 και ελπίζουμε ότι η Sony μπορεί να συνεχίσει να κάνει βήματα για να βελτιώσει τη θέση της σε αυτόν τον τόσο σημαντικό χώρο.

.

Leave a Comment

Your email address will not be published.