Συνέντευξη σκηνοθέτη και ηθοποιού Pinhead

Συνέντευξη σκηνοθέτη και ηθοποιού Pinhead

Jamie Clayton ως Pinhead/the Priest

Jamie Clayton ως μια νέα έκδοση ενός εικονιδίου τρόμου.
Εικόνα: Spyglass Media Group

ο νέος Hellraiser φτάνει στο Hulu τον επόμενο μήνα και οι θαυμαστές του franchise τρόμου του Clive Barker περιμένουν με ανυπομονησία να δουν τι σκηνοθέτης Ντέιβιντ Μπρούκνερ κάνει για να διαφοροποιήσει την ταινία του από τις πολλές συμμετοχές σε σειρές που έχουν προηγηθεί. Μια μεγάλη αλλαγή που κάνει αυτό το 11ο Hellraiser η ταινία ξεχωρίζει: casting Jamie Clayton ως δαίμονας ανταγωνιστής Pinhead.

Πριν από την κυκλοφορία της ταινίας, το io9 είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον Bruckner (Το Νυχτερινό Σπίτι) και ο Κλέιτον (Αίσθηση8) μέσω συνομιλίας μέσω βίντεο για το τι Hellraiser πιστοί—και οι νεοφερμένοι στο franchise—μπορούν να περιμένουν.


Cheryl Eddy, io9: The Hellraiser Το franchise υπάρχει εδώ και 35 χρόνια. Πώς προσεγγίζετε την εξισορρόπηση της απήχησης για μακροχρόνιους θαυμαστές και άτομα που μπορεί να παρακολουθούν ένα Hellraiser ταινία για πρώτη φορά;

Ντέιβιντ Μπρούκνερ: Το να είσαι α Hellraiser θαυμαστώ τον εαυτό μου, είναι πολύ εύκολο να θέλεις αμέσως να αναβιώσεις όλα όσα αγαπάς στις πρωτότυπες ταινίες και δεν μπορείς να τα βάλεις όλα σε μία ταινία. Επομένως, είναι εύκολο να ακολουθήσετε αυτές τις εμπνεύσεις – αλλά έχετε επίσης μια υποχρέωση σε αυτήν την ιστορία. Αυτή ήταν πάντα μια νέα ιστορία και που μερικές φορές σε μεταφέρει σε διαφορετικά μέρη, και πρέπει να ακολουθήσεις τις εμπνεύσεις σου σε ότι αφορά αυτό. Το πνεύμα του Hellraiser είναι κάτι που νομίζω ότι αγκαλιάζει την εφεύρεση και την πρόοδο του σχεδιασμού και είναι πάντα πρόθυμο να πάει [to] μερικά τρελά μέρη. Θέλαμε, λοιπόν, να βρούμε κάτι που να χτυπά τις νότες που θα ήθελαν οι θαυμαστές — αλλά και να επιτρέψει στον εαυτό του να κάνει νέα πράγματα για νέο κοινό και να το δει ως πύλη για τους ανθρώπους στις παλιότερες ταινίες. Αυτό θα ήταν τέλειο. Αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενο.

io9: Jamie, η απεικόνιση του Pinhead από τον Doug Bradley είναι προφανώς τόσο αγαπητή και εμβληματική. Μελετήσατε την απόδοσή του όταν διαμορφώνατε την προσέγγισή σας στο «The Priest»;

Jamie Clayton: David and I had many conversations before I would shoot any of the bigger scenes about what the intention would be, what the Priest was sort of feeling and thinking, and all of those things. He did send me one particular scene to watch—that’s our little secret—but he did send me one scene that was his favorite from the original film, and I remembered it. It was so helpful because it really was just sort of tonally an idea. It was this abstract idea, you know, it was one of the many colors with which we painted this beautiful portrait. And so there was that. But I really did just want to just make it my own. That was the goal. I mean, the goal was, even in casting a woman, it was seeking to take the burden off the audience’s shoulders of even trying to compare the two performances, because just right off the bat, they’re just going to be different.

Another Cenobite would like to make your acquaintance.

Another Cenobite would like to make your acquaintance.
Image: Spyglass Media Group

io9: How much of the make-up was practical and how much was CG, and how did you develop your character’s particular speaking voice?

Speaker 3: The makeup took four and a half to six hours depending on the day, how many other Cenobites would be working, and how many people I had working on me. But it’s all—everything that you see, if anybody knows the lingo of Hollywood, “last looks” are when the makeup artists jump in before you’re about to start actually shooting a scene. For any actor, it’s a little bit of powder on the forehead, some lip gloss. But for me and the rest of the Cenobites, it was all kinds of blood and, like, straightening a pin. All of those things [were] πρακτικός. Υπάρχουν μερικά κομμάτια που είναι βαμμένα για να απαλλαγούμε από ραφές, αλλά αυτό είμαι όλος εγώ σε όλο αυτό.

Η φωνή ήταν ενδιαφέρουσα γιατί είχα κάνει μια φωνή όταν μαγνητοσκοπούσα την οντισιόν μου και απλώς διασκέδαζα με κάτι. Στο callback, κάναμε μερικά αστεία πράγματα που έπαιζαν με την ένταση και την προβολή και όλα αυτά. Και μετά κάποτε έφτασε τελικά στο [filming] Στη Σερβία, υπήρξε επίσης μια στιγμή, όταν μιλήσαμε και είπα, «Ίσως δεν πρόκειται να κάνω τόσα πολλά όσα έκανα». Αλλά τότε το κομμάτι του λαιμού είναι τόσο σφιχτό και τόσο περιοριστικό, κάπως κλίση κάνω οτιδήποτε περισσότερο από αυτό που κάνω. Μια φορά [the costume was] όλα επάνω [I was not] σε θέση να επεκταθεί [or take a full breath]οπότε όλα έμεναν εδώ πίσω [in the back of the throat]. Απλώς το βρήκαμε, και βρήκαμε επίπεδα σε αυτό, και έκφραση και τόνο, την απογοήτευση ή τον αισθησιασμό. Τα βρήκαμε εκεί μέσα..

io9: David, μετά από όλα τα Hellraiser ταινίες που κυκλοφορούν στον κόσμο, μερικές από τις οποίες είναι αρκετά γελοίες, και σχετικές εργασίες πρόσφατο Ρικ και Μόρτι επεισόδιοπώς συνεχίζεις να φτιάχνεις Hellraiser τρομακτικός?

Bruckner: Είναι πάντα μια πρόκληση να κάνεις τα πράγματα τρομακτικά. Και νιώθω ότι αν κάνεις οτιδήποτε σε μια ταινία τρόμου, είσαι τρελό – έχεις προσθετικά τέρατα, συνήθως παλεύεις με τα στοιχεία και όταν είσαι εκεί στο έδαφος, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος ότι τίποτα από αυτά δεν λειτουργεί. Αλλά κοίτα, Hellraiser αφορά πολλά διαφορετικά πράγματα. Είναι φαντασία. Είναι φρίκη. Υπάρχουν σουρεαλιστικές ιδιότητες σε αυτό. Είναι μια αντανάκλαση του εσωτερικού διλήμματος των χαρακτήρων. Μου άρεσε να λέω ότι κυνηγήσαμε κάπως το άρρωστο γέλιο, την πλευρά μας που νιώθουμε ότι ξεφεύγουμε από κάτι, και μετά επίσης επιτρέπουμε στον εαυτό μας να βιώσει λίγο δέος με φρίκη και να είναι μικρότερος από το υλικό σε μερικά τρόπους. Οπότε νομίζω ότι απλά το εμπιστεύεσαι και το πιστεύεις. Υπάρχει μια ειλικρίνεια σε αυτό Hellraiser που θαυμάζω. Και φυσικά, όταν κάτι γίνεται εμβληματικό στο μέτωπο της ποπ κουλτούρας, θα υπάρχει αναγκαστικά και μια άλλη σατιρική πλευρά. Αλλά δεν νομίζω ότι αυτό αμφισβητεί την εμπειρία με οποιονδήποτε τρόπο που δεν μπορούμε να παραμείνουμε πίσω.

io9: Συμμετέχετε καθόλου στη σειρά του HBO που ήταν ανακοινώθηκε το 2020?

Bruckner: Δεν ξέρω τίποτα για αυτό, αλλά τους εύχομαι τα καλύτερα. Ξέρω τον Κλάιβ [Barker’s] εργάζονται σε αυτό. Και νομίζω ότι αν καταφέρουν να το κάνουν, θα ήμουν θαυμαστής. Θα ήθελα να δω τι βγαίνει από αυτό.

io9: Μιλώντας για τον Clive Barker, αναφέρεται ως παραγωγός στην ταινία σας. Πόσο συμμετείχε;

Bruckner: Ήταν υπέροχος. Συμμετείχε πολύ. Είχαμε πολλές συζητήσεις όταν ήμουν στην προετοιμασία, και πολλές μετά το γεγονός στο μοντάζ, και είναι δημιουργικός παραγωγός, οπότε ήταν εκεί για να εξετάσει το υλικό, να με προκαλέσει, να με ενθαρρύνει να εξετάσω διάφορες ιδέες . Μου έστειλε πολλή τέχνη. Είχαμε πολλές συζητήσεις για το θέμα. Ασπάστηκε πλήρως την ιδέα ότι αυτό ήταν μετά την ουσία του Hellraiser, αλλά ήταν και μια αναχώρηση κατά κάποιο τρόπο. Ακόμη και πριν δει τα σχέδια, [he] Μου είπε, πρέπει να βρούμε έναν νέο τρόπο για να κάνουμε μερικά από αυτά. Οι καιροί έχουν αλλάξει και το πνεύμα του πρέπει να αναζωογονηθεί. Και έτσι ελπίζω ότι αυτό είναι κάτι που καταφέραμε. Αλλά του είμαι ευγνώμων για τον χρόνο του και είναι ένα θαύμα για να συνεργαστείς και να μιλήσεις μαζί του. Και ήταν πολύ γενναιόδωρος μαζί μας.

Hellraiser κάνει πρεμιέρα στις 7 Οκτωβρίου στο Hulu.


Θέλετε περισσότερα νέα για το io9; Δείτε πότε να περιμένετε τα νεότερα Θαύμα και Πόλεμος των άστρων κυκλοφορίες, τι ακολουθεί για το DC Universe σε ταινίες και τηλεόρασηκαι όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε Σπίτι του Δράκου και Lord of the Rings: The Rings of Power.

.

Leave a Comment

Your email address will not be published.