Wobbly Foray Into Acting του Styles

Wobbly Foray Into Acting του Styles

Ο Χάρι Στάιλς ως Τζακ στο Don't Worry Darling

Ο Χάρι Στάιλς ως Τζακ Μην ανησυχείς Αγαπητέ
φωτογραφία: Ευγενική προσφορά της Warner Bros. Εικόνες

Αυτή η ιστορία ενημερώθηκε στις 11:25 π.μ.

Ο Χάρι Στάιλς βγαίνει στη σκηνή σε συναυλίες και 10.000, 50.000, ακόμη και 100.000 θαυμαστές πέφτουν αμέσως κάτω από τα ξόρκια του. Είναι μαγευτικό. Μπορεί να τραγουδήσει, να χορέψει, να γοητεύσει. Χρησιμοποιώντας αυτές τις πιο άπιαστες δεξιότητες, μεταμορφώνει μια τεράστια αρένα σε ένα έντονα οικείο σκηνικό. Μόλις 28 ετών, ο Styles τολμά να είναι ο εαυτός του πάνω και έξω από τη σκηνή και αυτός ο εαυτός είναι ένας υπέροχος, ανδρόγυνος ερμηνευτής με ένα φονικό χαμόγελο. Μπορεί -και το κάνει- να ροκάρει κάθε περίεργο ντύσιμο, από φόρμες με παγιέτες ουράνιου τόξου μέχρι εντυπωσιακές φόρμες. Φοράει ένα φόρεμα στο εξώφυλλο Μόδα, απλώνεται μια φούστα για μια εσωτερική φωτογραφία, και συχνά φορούσε μαργαριταρένια κολιέ και βαμμένα νύχια. Σε συνεντεύξεις για τη μουσική του, εμφανίζεται ως καλομιλημένος, στοχαστικός, αποφασιστικός και θετικός.

Γιατί, λοιπόν, αυτό το χάρισμα, αυτή η σπίθα, αυτή η αίσθηση σύνδεσης δεν φαίνεται να μεταφέρεται στο ασημένιο παραβάν; Μετά από ένα πολλά υποσχόμενο αλλά σύντομο ντεμπούτο στο Δουγκέρκη, όπου ο Styles έπαιξε έναν αρχικά φοβισμένο και μετά σοβαρά νευριασμένο στρατιώτη στο δράμα του Κρίστοφερ Νόλαν για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ο ποπ σταρ φαίνεται να έχει σκοντάψει —κακώς— στη μετάβασή του στην υποκριτική. Με σκηνοθέτη την Olivia Wilde’s Μην ανησυχείς Αγαπητέ που φτάνει στους κινηματογράφους στις 23 Σεπτεμβρίου και Ο Αστυνομικός μου πρόκειται να ακολουθήσει στις 21 Οκτωβρίου, αυτό θα είναι ένα ευπρόσδεκτο πάρτι για τον Styles και τις φιλοδοξίες του στο Χόλιγουντ, μια ευκαιρία να απολαύσει τη στιγμή. Αντίθετα, οι ερμηνείες του μαστιγώνονται από τους κριτικούς, οι ενέργειές του σε φεστιβάλ κινηματογράφου έχουν προκαλέσει κριτική, βρέθηκε στο επίκεντρο των κουτσομπολιών και των εικασιών για τις σχέσεις του και ορισμένοι τον φώναξαν για περιπτώσεις που θεωρούν ότι είναι τρελό.

«Αβοήθητα παρασυρόμενος»

Όσον αφορά την υποκριτική, η κριτική συναίνεση είναι ότι ο Styles έχει ξεφύγει από τα βάθη και στις δύο νέες του ταινίες, με τις ερμηνείες του να καταγράφονται ως άβολες και άβολες. Η Washington Post πανοραμική Μην ανησυχείς Αγαπητέ—όπως και οι περισσότερες δημοσιεύσεις και ιστότοποι— και περιέγραψε τον Styles ως «μη εντυπωσιακό αλλά απαράδεκτο, ακόμη και όταν ο Wilde τον βάζει να παίξει έναν κουκλοθέατρο χωρίς κανέναν ευδιάκριτο λόγο». The New Yorker υποστηρίζει ότι «ο Χάρι Στάιλς μπορεί να μεταφέρει μια μελωδία, στα μισά του κόσμου, αλλά δίνει στον άντρα μια γραμμή διαλόγου και αυτός παρασύρεται εντελώς και αβοήθητα. Σε αγαπάμε, Χάρι!» Κόσμος της ματαιότητας ήταν κάπως πιο ευγενικός, αλλά φαίνεται να είναι στη μειοψηφία: «Βλέποντας τον Styles στην οθόνη είναι κάτι σαν γεγονός, μια αίσθηση ευκαιρίας που σηκώνεται για να συναντήσει. Ναι, υπάρχει κάποια επιπεδότητα όταν ο Styles αρχίζει να συγκινεί, αλλά κατά τα άλλα υπάρχει με σιγουριά μέσα στην εικόνα. Δεν νομίζω ότι είναι ο Μπράντο για την ψηφιακή εποχή ή κάτι άλλο, αλλά σίγουρα θα ήμουν περίεργος να τον δω σε κάτι άλλο μετά από αυτό».

Μην ανησυχείς αγάπη μου | Επίσημο Τρέιλερ

Αυτό το κάτι άλλο Αστυνόμο μου, αποσπά μόνο ελαφρώς καλύτερες κριτικές, αλλά οι κριτικοί εξακολουθούν να χτυπούν το Styles. Σύμφωνα με The Evening Standard, «Παρατηρά τα βλέμματα του βλέμματος και τις εκρηκτικές εκδηλώσεις συναισθημάτων. Είναι όλα επιφανειακά και καμία απόχρωση». Το Daily Beast υποστηρίζει ότι, «Σε καμία περίπτωση ο Styles δεν κατοικεί πλήρως τον ρόλο του, σε μεγάλο βαθμό επειδή σπάνια υπάρχει μια στιγμή που δεν παίζει εμφανώς. Ενώ ο Styles έχει χάρισμα να καεί στη σκηνή, εμφανίζεται δειλός και δύστροπος Ο Αστυνομικός μου.» Και Ποικιλίαστην κριτική του, δεν μπήκε καν στον κόπο να σχολιάσει την απόδοση του Styles, επιμένοντας αντ’ αυτού ότι “Styles, πλήρως [embraces] την ασάφεια της queerbaiting επωνυμίας του».

Προσθέστε στις θλιβερές κριτικές αρκετές δημόσιες ατασθαλίες, κάποιες αυτοκαταστροφικές, άλλες μια τέλεια καταιγίδα από άθλιες συνθήκες. Όταν μιλάει για τη μουσική του, ο Styles φαίνεται ήρεμος και γεμάτος αυτοπεποίθηση, ακόμα κι αν η μαμά του μπορεί να τον επικρίνει για όλα τα «μμ», «μου αρέσει» και «ξέρεις» που λέει. Και παρόλο που οι μουσικοί κριτικοί διαφωνούν με το να γράφει γενικά, οι στίχοι του επιτρέπουν στους θαυμαστές να βρουν το δικό τους νόημα σε κάθε τραγούδι και, αν μη τι άλλο, μπορούν να το χορέψουν. Ωστόσο, όταν πρόκειται για συζήτηση για ταινίες και υποκριτική, ο Styles δεν διατυπώνει ιδιαίτερα καλά τις σκέψεις του. Δεν είναι παράλογο να αναρωτιόμαστε αν ίσως αυτός είναι ο λόγος που νιώθει τόσο άβολα στην οθόνη και στις συνεντεύξεις: ποτέ δεν χρειάστηκε να μιλήσει – ή να ενεργήσει – με κάποιο βαθμό ιδιαιτερότητας πριν.

Γιατί το φόρεμα;

Στη συνέχεια, υπάρχει η συζήτηση για το queerbaiting. Γιατί το φόρεμα στο Μόδα κάλυμμα? Γιατί οι ρουμπινί παντόφλες για τον Χάριγουιν; Γιατί να φτιάξω Ο Αστυνομικός μου? Γιατί το ανδρόγυνο όταν έχει συνδεθεί ρομαντικά με άτομα όπως η Taylor Swift, η Kendall Jenner, η Nicole Scherzinger, η Camille Rowe και, επί του παρόντος, η Olivia Wilde; Απαντώντας ερωτήσεις σχετικά με τη σεξουαλικότητά του με Καλύτερα Σπίτια & Κήποι, εξήγησε, «Ήμουν πολύ ανοιχτός με τους φίλους μου, αλλά αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία, είναι δική μου. Το όλο θέμα προς το πού πρέπει να κατευθυνθούμε, δηλαδή προς την αποδοχή όλων και το να είμαστε πιο ανοιχτοί, είναι ότι δεν έχει σημασία, και είναι να μην χρειάζεται να επισημάνουμε τα πάντα, να μην χρειάζεται να διευκρινίσουμε ποια κουτάκια ελέγχετε».

Ο Styles έχει δίκιο—δεν οφείλει στο κοινό, ή σε κανέναν, εξήγηση για τη σεξουαλικότητά του. Και υποστήριξε ανοιχτά την queer κοινότητα: Gay Times τον ονόμασε ακόμη και τον συνήγορο LGBTQ τους το 2018. Αλλά υπάρχει διαφορά μεταξύ του να είσαι σύμμαχος και να καταλαμβάνεις χώρο που θα έπρεπε να προορίζεται για άλλους. Σε μια συνέντευξη με Οι Sunday Times, Στάση Ο σταρ Μπίλι Πόρτερ εξήγησε αυτή τη διχογνωμία: «Δημιουργώ τη συζήτηση [about non-binary fashion] και ακόμη Μόδα έβαλαν ακόμα τον Χάρι Στάιλς, έναν ίσιο λευκό άνδρα, με ένα φόρεμα στο εξώφυλλό τους για πρώτη φορά. Δεν σέρνω τον Χάρι Στάιλς, αλλά είναι αυτός που θα δοκιμάσετε και θα χρησιμοποιήσετε για να αναπαραστήσετε αυτήν τη νέα συζήτηση; Δεν τον νοιάζει, απλώς το κάνει γιατί είναι το πράγμα που πρέπει να κάνει». Ο Πόρτερ αργότερα ζήτησε συγγνώμη στον Styles, λέγοντας: «Η συζήτηση δεν είναι για σένα. Η συζήτηση είναι στην πραγματικότητα πιο βαθιά από αυτό. Πρόκειται για τα συστήματα καταπίεσης και διαγραφής των έγχρωμων ανθρώπων που συμβάλλουν στον πολιτισμό».

My Policeman – Official Trailer | Prime Video

Η κατάρρευση του ντυσίματος δεν είναι η μόνη φορά που ο Styles κατηγορήθηκε ότι αποσπά την προσοχή από ένα μεγαλύτερο ζήτημα. Ο Styles ξεκίνησε μια σχέση με τον Wilde κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων Μην ανησυχείς Αγαπητέ. Και, πάλι, ο Styles και ο Wilde δεν ευθύνονται για ορισμένες από τις διαμάχες: οι γκρίνιες των θαυμαστών σχετικά με τη διαφορά ηλικίας 10 ετών μεταξύ του Styles και του Wilde είναι ανοησίες, και αν ο Styles ήταν ο μεγαλύτερος σύντροφος, θα υπήρχε μια ματιά.

Προς τιμή του Styles και του Wilde, υπήρξαν όσο το δυνατόν πιο διακριτικοί, δεν είναι εύκολο κατόρθωμα όταν κάποιος με κινητό τηλέφωνο είναι στιγμιαίος παπαράτσι. Ωστόσο, ανεπιβεβαίωτες αναφορές από το σύνολο Μην ανησυχείς Αγαπητέ υποδηλώνουν ότι η Florence Pugh δεν ήταν χαρούμενη για τη σχέση τους στο πλατό. Αν αληθεύει, αυτό είναι κάτι που αυτοί θα μπορούσε έχουν ελέγξει. Και θα έπρεπε. Επισκίασε την ταινία κατά τη διάρκεια της παραγωγής και οδήγησε σε διαβόητα ζητήματα που προώθησαν το θρίλερ στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας πριν από μερικές εβδομάδες, με τον Pugh να χάνει μια συνέντευξη Τύπου και να μην ποζάρει δίπλα στον Wilde σε καμία φωτογραφία στο κόκκινο χαλί. Στη συνέχεια, φυσικά, ο Styles βρέθηκε βυθισμένος στο Spitgate, καθώς ένα βίντεο με τον οποίο εμφανιζόταν να χτυπάει ένα loogy στον Chris Pine έγινε viral. Σε απάντηση, ο εκπρόσωπος του Pine αρνήθηκε την ιστορία σε μια δήλωση στον Τύπο και ο Styles αστειεύτηκε γι ‘αυτό στη σκηνή σε μια συναυλία. Ήταν ένα απολύτως τίποτα μπέργκερ, αλλά χαρακτηριστικό του κακού juju γύρω Μην ανησυχείς Αγαπητέ.

Αδέξια λάθη

Ο Styles έχει κάνει κάποια αδέξια λάθη, τα περισσότερα από τα οποία φαίνεται να προέρχονται από έλλειψη επίγνωσης της κατάστασης: ναι, του επιτρέπεται να ντύνεται όπως θέλει, αλλά ίσως είναι το πρόσωπο μιας ιστορικής στιγμής που βασίζεται στη δουλειά της queer κοινότητας δεν είναι καλή ιδέα. Και ναι, του επιτρέπεται να αγαπά όποιον θέλει, αλλά το να αποξενώνει τους συμπρωταγωνιστές του, είτε είναι ο Pugh στο πλατό είτε ο Pine στις συνεντεύξεις, δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσει την εστίαση στην ταινία του και όχι στον εαυτό του. Αλλά ίσως αυτό δεν φταίει ο Styles: πόσο μεγάλο μέρος του προβλήματος είναι ο Χάρι να κλέβει τα φώτα της δημοσιότητας και πόσο από αυτό τον αναγκάζουμε να το κάνει; Τα κουτσομπολιά για τη σχέση του με τον Ουάιλντ και η απόσπαση της προσοχής από Μην ανησυχείς Αγαπητέ Αυτό προκάλεσε, τουλάχιστον, δεν θα ήταν τόσο κακό αν ήταν απλώς ηθοποιός και όχι ο Χάρι Στάιλς, ο παγκοσμίου φήμης ποπ σταρ.

Λοιπόν, κάτι από όλα αυτά έχει πραγματικά σημασία; Λοιπόν, οι ειδήμονες προβλέπουν ότι το άνοιγμα του Σαββατοκύριακου θα κοστίσει 17-20 εκατομμύρια δολάρια Μην ανησυχείς αγάπη μου, μεγάλο μέρος του πιθανότατα προέρχεται από τους θαυμαστές του Styles. Αυτό απλώς ενισχύει την ιδέα ότι όλη η δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα. Θα είναι επιζήμια για την καριέρα του Styles; Οχι απαραίτητα. Ίσως θα εκπληρώσει μια μέρα την υπόσχεσή του Δουγκέρκη. Ίσως θα συνδεθεί με έναν σκηνοθέτη που μπορεί να διοχετεύσει τις δεξιότητές του στη ζωντανή ερμηνεία της συναυλίας στην υποκριτική του ανδρεία. Και αν πάει στο πλάι και ο Styles χαλιναγωγήσει τις φιλοδοξίες του, τηρώντας αυστηρά τη μουσική, δεν θα ήταν ντροπή σε αυτό. Το «Watermelon Sugar» δεν θα παλιώσει ποτέ.

.

Leave a Comment

Your email address will not be published.